Başkan Mehmed Öztürk Net Konuştu: “Değişen ve Gelişen Ilgaz’ı Birlikte İnşa Ediyoruz”

featured
baskan-mehmed-ozturk-net-konustu-degisen-ve-gelisen-ilgazi-birlikte-insa-ediyoruz.jpg

İlçede çalışmalarını devam ettiren Ilgaz Belediyesi yolları yenilemeye dört bir yandan devam ediyor.

Geçtiğimiz 1 Ekim günü asfalt kaplama ve mucur taşı döşeme çalışmalarıyla yaklaşık 8,5 km’lik alanda yaptığı yol yenileme çalışması sonucunda ilçede Gazidede Mahallesi, Ulupınar Mahallesi ve Fatih Mahallesi’nde muhtelif alanlar toz ve çamurdan kurtarışmış oldu.

Diğer taraftan altyapı çalışmalarının tamamlandığı güzergahlarda yolun durumuna göre kilitli parke veya asfalt çalışmalarını sürdüren Ilgaz Belediyesi bu kapsamda da çalışmalarına aralıksız devam ediyor.

Yapılan ve yapılmakta olan çalışmalara değinen Ilgaz Belediye Başkanı Mehmed Öztürk:

“İlçemizde Gazidede Mahallesi üzerinden başladığımız asfalt kaplama ve mucur taşı döşeme çalışmalarımızı Gazidede Mezarlığı önündeki yol boyunca devam ettirerek Ulupınar Mahallesi hattından Şehitlik Mezarlığı yan tarafındaki yol ile birleştirdik.

Ardından Gircen Yolu diye tabir ettiğimiz güzergahta devam ettirdiğimiz çalışmalarımızla söz konusu alandaki yol yenileme çalışmalarımızı da tamamladık. Akabinde Fatih Mahallesi Bayezid Caddesi üzerinde kilitli parke taşının bitiminden başladığımız çalışmalarımızı caddenin sonuna kadar devam ettirdik.

Ulupınar Mahallesi’nde Gül/1 Sokak, Çimen Sokak ve Dr. Gaffur Sokak’ta altyapısı tamamlanmış ve inşasıyla ilgili sorun olmayan alanlarda kilitli parke ve bordür taşı döşeme çalışmalarımızı tamamladık.

Burada şu hususu bir kere daha hatırlatmak istiyorum. Bir alanda altyapıda eksiklik varsa önce onu tamamlıyor; su ve yağmur suyu hattı ile kanalizasyon hattını döşüyor, doğalgaz aboneliklerini olmaları için, ilgili alan üzerinde evleri olan vatandaşlarımıza duyurular yapıyor, altyapıyı komple tamamladıktan sonra ilgili yolu; bozulmayacak şekilde kilitli parke veya asfalt ile buluşturarak verimliliği en üst düzeyde koruyoruz.

Temelden ele aldığımız bu çalışmalar sayesinde Ilgaz’ımızda sel, su baskını ve afet durumlarında oluşabilecek hasarı minimuma indiriyor, yaptığımız yolların mayın tarlasına dönüşmesine izin vermiyoruz.

Yapılaşma çalışmalarımıza devam ediyoruz.

İlçemizde 1981’den beri kullanılan Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü’ne ait Kapalı Spor Stadı’nın yıkımını gerçekleştirdik. Yerine Ilgaz Belediyesi Spor Tesisleri adıyla yapmakta olduğumuz Modern Gençlik Merkezi, Kapalı Spor Stadı ve Kapalı Halısaha çalışmalarımız tamamlandı. Son eksikliklerini en kısa sürede bitirerek burayı da hizmete açacağız.

Gasilhane ve Mezarlıklar Müdürlüğü binamız ise çevre düzenlemesi de dahil olmak üzere tamamlandı. Burası da yakın zamanda hizmete başlayacak.

Mülkiyetini satın aldığımız Ziraat Bankası’na ait eski binanın güçlendirme çalışmaları ise devam ediyor. Buradaki çalışmamız tamamlandığında belediyemizi buraya taşıyacak; şu anda kullandığımız mevcuttaki belediye binamızla beraber arkasındaki birkaç yapıyı daha yıkarak modern kent meydanı ve güzel bir etkinlik alanıyla beraber kapalı yer altı otoparkını Ilgaz’ımıza kazandıracağız.

Kaymakamlık Lojmanı arkasında bulunan eski değirmenin yıkılması ve bitişiğindeki cezaevi binasının tahsisinin alınmasıyla oluşan alana inşa ettiğimiz yeni İtfaiye ve Garaj Amirliği hizmet binamız ise 2021 yılı Eylül ayından bu yana vatandaşlarımıza hizmet vermektedir.

Dibek Çayırı Mevkisi’nde devam eden Gölpark ve Rekreasyon Alanı, yine yapımına başlayacağımız kapalı yüzme havuzu, tadilatını tamamladığımız ve yakın zamanda hizmete açacağımız Tarihi Ilgaz Hamamı, hamamın yanında bulunan ve mülkiyetini satın aldığımız arsaya, aslına uygun şekilde inşasına yakın zamanda başlayacağımız Gavur Hanı, Ilgaz Han Otel ve Tahnit Müzesiyle dükkanların olacağı yepyeni bir konseptin de çalışmalarını sürdürüyoruz.

Kültür Merkezi Yerleşkesi içerisinde, 3 no’lu salon olarak bilinen depoyu boşaltmak suretiyle elde ettiğimiz alana inşa ettiğimiz Çok Amaçlı Modern Gösteri ve Konferans Salonu ise 27 Ekim 2021 tarihinden itibaren başlayan hizmetlerine devam ediyor.

Okullarımız başta olmak üzere eğitime her türlü desteği veriyoruz. İlçemizde kültürel anlamında çalışmalar yapıyor, Kültür gezilerimizle ilçemizde ve köylerimizdeki bayanları gezilere gönderiyoruz. Burada 16 otobüs kaldırarak toplamda 736 hanım kardeşimizi Konya Gezisi ’ne gönderdik. İstanbul gezisini de düzenlemek için çalışmalarımıza devam ediyoruz.

Ilgaz’ımızda eksikliği senelerden beri hissedilen, istihdamın olmazsa olmazı Organize Sanayi Bölgesi için çalışmalarımıza Eski Öngün bölgesinde devam ediyoruz.

Kızılay Su Şişeleme Tesisi için ise temeli yakın zamanda atacağız.

Çarşı içerisinde enerji nakil hatlarının yeraltına alınması mukabilinde girişeceğimiz çarşı içi yol ve kaldırımların düzenlenmesiyle ilgili projemiz de hazır. Elektrik dağıtım şirketi çalışmalarını tamamlayınca çarşı içini de sıcak asfaltla buluşturacağız.

Ilgaz için çalışmaya devam ediyoruz ve edeceğiz. Halkımızla el ele gönül gönüle BİRLİKTE NİCE HİZMETLERE diyerek taşın altına elimizi koyduğumuzu bir kez daha vurguluyor, vatandaşlarımızın rahatı ve huzuru için gece gündüz demeden çalışmayı sürdürüyoruz.

Yapısal anlamda bizzat Ilgaz’ımızın toprağına yatırım yapmak suretiyle başlangıç bedelleri toplamda 250 Milyon TL olan yatırımları Ilgaz’ımıza kazandırmanın sevincini duyuyor, bu hususta bizlere destek veren ve gelişmiş bir Ilgaz ideali ile yanımızda olan tüm paydaşlarımıza, kıymetli Ilgaz Halkımıza ve bu işe gönül vermiş tüm herkese teşekkür ediyorum. Ortak akıl ve istişareyle değişen ve gelişen Ilgaz’ı birlikte inşa ediyoruz ve etmeye de devam edeceğiz.” dedi.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Pozisyon.Net ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!